Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2022

το όνειρό μου


Στο ζαφειρένιο θόλο του ουρανού
που αστέρια με κεντίδια η φύση έχει ράψει
θέλω ένα όνειρο ενός πόθου μακρινού,
μεσ΄στο μυαλό μου μια αγάπη να μου γράψει.
Θέλω σ απλό κι απέριττο παλάτι αγγελικό,
την άφωνη καρδιά μου ν΄ασφαλίσω,
ν΄ανοίξω αγκάλη σ εκείνους που αγαπώ,
και με φιλιά πολλά την αγάπη μου να δείξω.
Θέλω σε καταπράσινο πεδιάδας κάποιο χαλί
να νοιώσω ένα αγέρι μυρωμένο,
και σε περβόλι ολάνθιστο να βαδίσουμε μαζί,
μ΄ένα τραγούδι στα χείλη πονεμένο.
Κι η κάθε ψυχή σαν γεράκι στα ύψη να πετά,
και να λάμπει παντού σαν της νυχτιάς αστέρι
κι ένας άνεμος πουνέντες να ρωτά,
αν πρέπει να σβήσει της αγάπης τ΄αγιοκέρι.
Κάπου εδώ πριν τελειώσει της βρυσούλας η σταλιά
και πριν της άνοιξης τα κλώνια θα γείρουν ανθισμένα,
πριν ξυπνήσουν απ΄τον ύπνο τους τα πουλιά,
ν΄ακούσουμε τραγούδια της ζωής αγαπημένα...
Βασίλης Ανδρονίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου